Projekt Nemiesta ukazuje, ako dokáže súčasná hudba v spojení s dizajnom tematizovať generické, opustené a nedokončené priestory. Nemiesta vznikli ako hudobný experiment, testovanie možností média sláčikového kvarteta, no muzikanti mieria nad rámec soundtracku pre opustené či nedokončené verejné priestory. Odkazujú na „perspektívu prázdnoty, neschopnosti využitia alebo nadbytočnej zmnoženosti v časoch ekologického dlhu“. Okrem environmentálneho aspektu je tu aj sociologický – ide o dokument doby aj nášho vzťahu ku krajine. Grafické spracovanie projektu svojou experimentálnou formou kontruje miestošpecifiskosti hudby Miroslava Tótha. LP platne Nemiesta vznikli formou upcyclingu, pričom každý jeden kus je originál. Obal aj samotné médium. Všetky použité materiály už boli predtým použité. Pod sieťotlačou nových názvov presvitajú staré obaly socialistických vinylov z Opusu, dve stovky platní vyrábal trenčiansky VINYL Lab manuálne po jednej a každá vyzerá trochu inak. Aj booklet pracuje s recykláciou. Nielen papiera. Lucia Mlynček-Tóthová fotila stredoformátové čiernobiele snímky priestorov a muzikantov na aparát svojho starého otca, trenčianskeho architekta Jána H. Blichu. https://www.instagram.com/p/CxC4f-MqPcF/?img_index=1